Bikinis 2012

Hejsan! Idag har jag kollat på olika resor tillsammans med mamma, det lutar mot att det blir Rhodos två veckor i slutet av Juni.. men vi får se hur det blir! Är iallafall sjukt sugen på att få resa bort till varmare länder, känns även extra roligt att en av mina allra bästa vänner ska få följa med! ♥

Är verkligen sugen på denna fina bikini från H&M fashion against aids, men den verkar vara slutsåld eller nåt på hemsidan. Jaja, jag får väl hålla ögonen öppna. Ska nog beställa hem en annan bikini också, men den får ni se då isåfall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0