Längtar mig bort

Längtar mig bort till varmare breddgrader! Just nu är jag är inte alls särskilt motiverad till skolan och är så sjukt less på vintern. Jag är absolut ingen vinter människa, vill bara ha sommar året om (förutom kanske i December). Blev iallafall lite mer peppad till skola när det gått bra på senaste proven, fick bland annat igen ett media prov idag som jag fick A på. Tur att man har lite roliga saker att se fram emot iallafall, och det jag längtar till allra mest är min och brudarnas resa till sommaren! Hoppas på Ayia napa men blir nog super roligt oavsett vart vi åker.
 
 

Kommentarer
Postat av: Madeleine Andersson

När ska ni till Ayia Napa i sådana fall haha? Jag ska dit 1-9 Augusti

2014-04-07 @ 22:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0