Mysdag

Hade bara svenska idag och sedan slutade vi klockan elva, har sedan varit med Klara hela dagen. Det var längesen bara vi gjorde saker tillsammans så det var väldigt roligt. Vi åkte hem till henne, fikade och pluggade i flera timmar. Åkte sedan hem och fixade med saker som måste göras, handla mat, diska, laga middag o.s.v. Klara kom till mig ikväll och vi drack te, kollade på tv och planerade fem kampen som vi håller i imorgon på klassens dag. Det är en dag vi spenderar med klassen och gör roliga saker, för er som inte visste det. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0