Tiden springer iväg

Ja då var det snart slut på denna skolvecka, vilket känns riktigt skönt. Har varit en stressig vecka, och nu är det endast några nationella prov kvar. Har haft så fullt upp att jag inte ens börjat packa, åker ju till Stockholm imorgon efter skolan. Nu ska jag därför dricka upp mitt te och börja packa! Ska bli riktigt roligt att träffa lilla Olivia och sedan ska jag gå på stan med min fina kusin Mikaela, var så länge sen vi träffades. Lär ju bli en hel del shopping och mysfika!
Jag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0