Bästa julklappen

Första dagen på skolan detta år var helt okej, känns framförallt roligt att träffa klassen igen. Efter skolan använde jag mitt nya busskort som gör att jag kan åka gratis både Länstrafiken och stadsbussarna, känns riktigt nice framförallt för att mina bästa vänner bor ute på frösön och i odensala. Bästa julklappen kom alltså från kommunen hehe! Jag och Klara handlade lite på nya Ica kvantum, utökade min Pauluns samling med granola müsli. Kan verkligen rekommendera den till yoghurt, hur gott som helst och fyllt med nyttigheter!




Kommentarer
Postat av: Klara

Granola är helt underbart!!

Svar: Helt klart! Ska nog köpa de andra två smakerna också :)
None None

2014-01-08 @ 23:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0