Länge leve livet

Kändes rätt meningslöst att gå på skolan idag eftersom vi hade matte en timme, och jag jobbade kanske tjugo minuter av den.. sen på median hade vi en seg och totalt ointressant genomgång om kommunikation. Hade sedan ett lååångt hål på tre timmar så gick på stan ett tag och sedan drog jag, Klara och Linda hem till mig och drack kaffe. Men idrotts lektionen var ändå intressant, fick se en film och göra lite övningar kring alkohol och att köra i trafiken. Har aldrig åkt med någon som är alkholpåverkad (tror jag) och tänker aldrig göra det heller, speciellt inte efter den där lektionen. Så många som dör på grund av det och framförallt unga människor, så mycket som en i veckan bara i Sverige!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0