Första dagen

Hej! Uppdateringen har inte varit den bästa under sommaren, men ska försöka ändra på det och vara mer aktiv här på bloggen. Idag började iallafall skolan för min del, och det kändes helt okej. Tycker att den nya klassen verkar vara bra, och det var väldigt roligt att träffa alla kompisar igen. Däremot själva pluggandet känns sådär men det är bara att kämpa på. Tänkte passa på att visa mina fina presenter som jag fick i efterskott av Ida och Klara. En choklad ask, presentkort på bio, body mist och body lotion från Victorias secret.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0