Bio och mys !

Hejsan! Har kommit hem till svenstavik för någon timme sedan, så nu sitter jag och myser i soffan med min saknade lilla vovve och kollar på lite serier. Helgen har jag tillbringat i stan med fina vänner. Igår var jag, Ida och Sanna på bio. Vi såg paranormal activity 4, förstår inte hur jag som är så rädd för skräckisar gick med på att se den på bio. Men den var faktiskt inte lika läskig som de tidigare filmerna. Sedan efter bion träffade vi några vänner, Elias och hans kompisar. Vi drog sedan hem till mig kollade på film och hade de trevligt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0