Gymnasie val

Har varit klar med vad jag ska gå för gymnasie linje och skola länge nu, medans andra varit så osäker på vad dem vill. Men så ikväll några timmar innan det är försent att ändra, kommer jag på att jag kanske ska gå samhälle här på fjällgymnasiet istället. Så nu i flera timmar har jag vägt för och nackdelar, pratat med några kompisar och min bror. Känns bra att tänkt efter riktigt, men det blir ändå stan och Wargen. Kommer nog bli bra, känns skönt att få flytta till egen lägenhet, få ta eget ansvar och lära känna nya människor. Livet består av en massa val, både stora och små. Det gäller bara att följa sitt eget hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0