Hemma igen!

Hejsan alla fina läsare! Har inte updaterat på över två veckor nu, men det beror på att jag varit bortrest till Rhodos och kom hem inatt. Har haft två riktigt underbara veckor med en massa shopping, god mat, härliga ute kvällar och självklart en massa sol & bad. Tycker det var trist att lämna den underbara staden och komma hem till kalla Sverige, men det är ändå roligt att komma hem till min älskade pappa, och såklart att få träffa mina kompisar!
 
Kommer berätta mer om resan eftersom och visa en massa bilder, vi har tagit runt tusen stycken så det finns lite att bjuda på ;) men nu ska jag ta och packa upp resväskan och fota lite de jag införskaffat i Rhodos. Puss! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Moa Sved

Grymt fin Bild på dig matilda!

2012-07-03 @ 13:42:14
URL: http://MoaSved.blogg.se
Postat av: Elin

Åh fina du! :)

2012-07-03 @ 17:38:19
URL: http://wickmanelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0