Febrig tjej.

Hejsan allihopa! Jag mår inge vidare alls idag, redan igår kväll började jag få feber och inatt blev det bara värre, sen när jag vaknade upp imorse hade jag både feber, ont i halsen och en väldig huvudvärk. Så idag har jag bara legat i soffan hela dagen i min pösiga byxdress, kollat på film, käkat kladdkaka med glass och bär, och klickat hem lite saker från min Ipad på chicy.se. Sen är jag även med i en budgivningen på tradera. Man måste ju få unna sig lite shopping när man mår så här dåligt!
 
Förresten jag hoppas veerkligen att jag är frisk tills imorgon kväll, för på natten då börjar våran resa till Toscana. Sen på Fredag gifter sig min bror!! Jag måste bara bli bra, håll gärna tummarna för mig att jag blir det ♥
 

Kommentarer
Postat av: alicia

krya matilda! hoppas att du blir frisk osv..
vi måste också ta någon myshelg tillsammans!
eftersom vi har så ruskigt mysigt och kul, ack för yran helgen!!
pussar i stora lass.
älskar dig min finafina vän. <3

Svar: Tack Alicia! Ja vi måste hitta på något, för vi hade det superroligt på yran. Pussar till dig, min vän. <3
None None

2012-07-31 @ 19:43:09
URL: http://aliciamedettc.devote.se
Postat av: Elin

Krya på dig Matilda! ..och ha det så bra på resan! Kram :) <3

Svar: Tack Elin! Ja det ska jag :) Kramar till dig <3
None None

2012-07-31 @ 22:33:02
URL: http://wickmanelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0