1 December

Hejsan, igår var jag och bakade tunnbröd med pappa och sen följde jag med honom hem till Svenstavik. Eftersom att jag ska jobba hela helgen. Imorse åkte jag till Momma och Moffa tidigt, åt frukost där och kollade på julkalendern. Tycker det är roligt att de har gjort en tvåa av mysteriet på greveholm, för det var en av mina favorit serier när jag var liten. Vi bakade sedan en massa saffrans bullar, kokade knäck och jag fixade lite med etiketter och så. Har stått hela dagen och sålt, var väldigt kallt idag men jag klädde på mig mycket så det gick bra ändå. Tycker det är väldigt roligt att baka och sälja, och speciellt när jag tjänar så pass bra. Ikväll ska jag bara ta det lugnt och kolla på nån bra film. Sen imorgon blir det jobb igen, och då ska jag stå och sälja på julskyltningen. Ha en bra Lördag, pussar ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0