En dag i Birsta.

Hej! Nu har jag kommit hem från en hektisk dag i Birsta city. Vi åkte från campingen vi sov på inatt till Birsta så att vi var där klockan tio när de öppnade, först var vi på Ikea och kollade på visnings avdelningen för att få lite insperation. Sedan gick vi och plockade i de grejor vi kollat ut.. och det blev även en hel del annat! Bland annat köpte jag en stor tak lampa till vardagsrummet, en hög hylla att ha vid sängen, badrumsskåp, inredning till walk in closet och en massa annat. Så när vi varit inne på Ikea i närmare fem timmar var jag helt slut, men för att hinna på lite kläd affärer också så åt jag och mamma lite snabbt på Ikea och sprang vidare. Hann faktiskt hitta mycket fina kläder att ha när skolan börjar, och när hösten nu är här. Men idag var det faktiskt riktigt sommar väder i Sundsvall, typiskt när vi skulle vara inne hela dagen haha!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0