Bröllop i Toscana

 
 
Här bjuder jag på lite bilder från det underbara bröllopet som jag varit på i Toscana där min bror Micke gifte sig med Heidi. Allt var verkligen perfekt.. med vackert väder, trevliga människor, mysig miljö, god mat och ett väldigt vackert och lyckligt brudpar. Under cermonin kunde jag knappt hålla tårarna borta och under middagen när många höll så vackra tal, rann det någon tår ner från min kind. Bröllops festen höll på ända in på små timmarna och temperaturen höll sig även då på över tjugo grader! Det firades med champangne och god bröllops tårta. Sedan efter det var de dans, mingel och olika lekar som hölls. Natten avslutades sedan med fri dans till disco musik och öppen bar. Ett fint och oförglömligt minne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0