Klaudia fyller 16 år

Hejsan, har haft en super mysig eftermiddag tillsammans med Martina, Sanna och Klaudia. Vi var hos Klaudia och firade henne med presenter och tårta eftersom hon fyller 16 år imorgon. Men sen ska vi ha en fest och fira både henne och några till vänner som fyller år snart, så då tänkte jag ge henne min present eftersom jag måste in till stan för att fixa den. Vi fyra satt och kollade i en klädes katalog och börja tänka på allt som ska fixas inför skolavslutningen, med kläder och allt. Kan inte fatta att det snart är dags, och att våran härliga klass ska spilltras.  

Min lilla snygging!! ♥



Kommentarer
Postat av: klaudia

hihi vi hade så mysigt så:)

du är snygging matilda :*<3

2012-04-29 @ 23:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0