Ett nytt år

Bilder lånade från min kompis Ida, hennes blogg  hittar ni här http://idadanielssonn.blogg.se/
Kvällen igår började hemma hos Ida. Vi fixade oss fest fina tillsammans och lagade en god trerätters middag som bestod av avokado med skagen, oxfile & potatisgratäng och till efterrätt vaniljpannacotta med hallon. Sedan begav vi oss in mot staden för mera festligheter och firade tolvslaget som så många andra i badhusparken. Natten avlutades hos mig och vi kom inte i säng för än det var morgon. Hade en väldigt trevlig nyårafton med roliga människor.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0