Never give up

Den här dagen började inte så bra.. super trött efter för lite sömn. Jag stressade till skolan, där våran barntidnings redaktion inte hade koll på vad vi skulle göra. Men dagen blev bättre, efter att ha klarat av spanska muntliga provet med B som resultat vände det. Blev nästan klar med mina artiklar i barntidningen och efter skolan körde jag och Linda ett skönt pass på gymmet. Lagade en god middag och nu väntar jag på att top model ska börja! 
Lånade bilden från Lindas blogg, älskar dig min sköna! 💗

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0