Tre dagar kvar!!

Nu är det verkligen nära, bara tre dagar kvar innan jag åker till London. Att få spendera några lediga dagar precis som jag vill i en underbar stad, ska bli så himla härligt!! Kommer nog bli en hel del shopping, men hinner nog också med annat roligt på resan. Har börjat med ett arbete på skolan, där vi är uppdelade i olika redaktioner som ska göra en varsin tidning. Jag kommer ha nöjes delen i våran, så passar ju utmärkt att skriva om och ge tips från London. Tar med mig system kameran, så kommer nog visa er en massa bilder från resan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0