Never give up

Efter en natt på sjukhus, olika undersökningar och en massa väntan är jag rätt så nöjd på sjukhus. Fast känns ändå skönt att veta att det inte är något allvarligt jag drabbats av. Har inflamerade leder som kommit av virus i kroppen, och även gett en infektion i foten. Börjar iallafall bli piggare och kändes skönt att vara tillbaka på skolan idag. Fick ett spanska prov gjort, en svenska redovisning och sedan hade vi även skolfoto idag. Får alltid stå när vi tar gruppfotot, så jag blev så paff när fotografen sa till mig och du kan sitta.. Jag sitta på ett skolfoto?? Nej det går bara inte tänkte jag, så nu är jag nervös över hur det kommer se ut.. känns som man är så utelämnad och visar hela sig. Haha kanske låter supertöntigt men så tycker jag att det känns. Nu blir det mys med te och en bra film.
 
Hade ingen passande bild till, så får bli en från Hyde park.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0