Tidigt julmys

Har haft en bra dag trots att jag gått runt och frusit, haft huvudvärk och snorat. Hoppas jag inte håller på att bli sjuk, vill inte missa något i skolan nu! Vi fick sluta lite tidigare idag, så jag och Klara gick hem till mitt tillfälliga hem. Hade en mysig eftermiddag med tidigt julfika (lussebullar och pepparkakor), tända ljus, julmusik och mys med min fina vän. Men vi var även ganska produktiva, jag fick nästan en svenska uppsats färdig skriven! Just nu sitter jag för mig själv med en kopp te, frukt och kollar på fotboll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0