I fredags

I fredags slutade jag skolan tidigt vilket var skönt, tur också eftersom jag skulle iväg till JB för att få håret fixat av min vän Klaudia. Toppade bara några centimeter men det räckte för att få det mycket fräschare, Klaudia lockade även mitt hår. Tänkte det kunde vara fint till kvällen när det skulle bli festligheter, men efter att varit ute i snö/regn så var det inte så fint längre.. Åt middag och fixade mig tillsammans med Ida. Hade sedan en rolig förfest hos Linda. Na-festen däremot blev en besvikelse, polisen stoppade festen redan innan klockan slagit tolv. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0