Underbara helg

Hej! Har haft en väldigt bra helg, den bästa på länge faktiskt. Fredags kvällen spenderades med vänner, och igår vaknade jag upp till ett underbart väder! Så började med go frukost på balkongen. Åkte sedan till en kompis i Brunflo, vi var ute typ hela dagen i det fina vädret, var verkligen mysigt! På kvällen åkte jag till Ida, där grillades det så åt middag med henne och hennes familj. Senare kom oxå Klara så vi hade Eurovision mys resten av kvällen. Idag har jag legat ute och sola nästan hela dagen, blev nog lite för länge eftersom jag nu ser ut som en räka. Följde oxå med Ida och kollade på IFK p 17 match, dem vann med 5-1! Har tyvärr inte tagit några bilder.. för efter att jag tappat min telefon i asfalten så att skärmen är fylld av sprickor, är det inte så kul att ta kort längre. Men ska få en ny snart som tur är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0