Torsdag

Den här dagen har varit både bra och dålig, fick först och främst inte mycket gjort på skolan. Men gick runt lite på stan med Klara och Ida på en håltimme vilket var trevligt, och blev väldigt glad när jag fick reda på att jag fick A på en samhälls redovisning. Det värsta idag var när jag fick reda på att min skol dator som är sönder, var tvungen att repareras till ett pris av 1000 spänn.. Inte det roligaste att spendera sina pengar på direkt! Annars har jag tränat efter skolan och myser nu i soffan med chokladpudding, grädde & hallon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0