Nya sommar kläder

Den senaste tiden har jag verkligen inte handlat mycket kläder, har känt att jag behöver spara på pengarna jag har. Men idag när jag var på stan kände jag att det var dags för lite nya sommar kläder, hittade två super söta virkade plagg på Gina. En fin topp som passar till mycket och ett par shorts som jag tror är dem skönaste shorts jag någonsin haft. Hittade också en super fin ljus rosa bikini, som även min mamma absolut tyckte jag skulle ha så hon köpte den till mig. Dessa plagg kommer helt klart att följa med till Rhodos, kan inte fatta att det snart bara är två veckor kvar tills vi åker! Kommer bli helt underbart skönt att få komma till sol & värme ♥
 

Kommentarer
Postat av: Josefin

Vart har du köpt bikinin Matilda? Superfin (:

2013-06-15 @ 17:54:33
URL: http://isbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0