Onsdag

Hejsan! Nu har jag gått några dagar på detta nya läsår, jag har haft det lite svårt att komma in i alla rutiner igen. Framförallt att kunna somna i tid på kvällarna, och orka mig upp på morgonen men jag antar att fler än jag känner samma sak. Annars känns det ganska bra att börja igen. Vi kommer att få ett lite annat schema eftersom vi ska börja med psykologi om någon vecka. Tycker det ska bli intressant att få läsa det! Snart kommer det även att vara val om vilken inriktning man vill gå i tvåan, och jag vet inte vad jag vill gå. Funderar på att välja samhälle media som Ida och Klara ska välja, men ska tänka lite mer på det.
Idag har jag på mig min älsklings kofta, fick ju även en till i julklapp som går i andra färger. Tycker dem är mysig och super sköna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0