Like diamonds in the sky

Idag känner jag mig bara så glad och fylld av en massa energi (trots att det är måndag) Jag och Klara var hos gymnasie vägledaren på skolan idag så nu har jag äntligen bestämt inriktnings valet, det var på tiden för senast inlämnings dagen är på fredag. Andra saker har även fallit på plats, som jag varit väldigt besviken och förvånad över. Jag inser att bara man är snäll med sig själv, och bryr sig om dem man älskar.. får man må rätt bra! Att lägga energi på dem som inte är värd de är bara onödigt slöseri. Ganska så logiskt egentligen! Love me or hate me I will still shine.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Så sant kussen! härligt att höra att de går bra :) puss

2013-01-22 @ 11:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0