Söndag

Hej! Har varit dålig uppdatering i veckan, för att jag har inte prioriterat att blogga. Har inte så mycket intressant att berätta heller. Har varit ganska fullt upp på skolan med prov i historia, ekonomi och inlämningsuppgifter. Förutom att varit på skolan och pluggat har jag tränat med Jens, gått på stan med vänner och varit på middag med vänner från grundskolan. I fredags hade jag en väldigt rolig och trevlig kväll, och igår åkte jag hem till svenstavik. Sen idag åkte jag femton km skidor med pappa och kom tillbaks hem till lägenheten för någon timme sedan. Nu har jag bara tagit det lugnt och ätit en semla som min momma skickade med till mig. (den ser inte så fin ut.. för jag stoppade i lite hjortronsylt) Men supergod kan jag lova!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0