Onsdag

Hejsan alla fina ♥
Denna dag har varit som onsdagar brukar vara.. väldigt långsam! Men har fått väldigt mycket gjort på skolan idag så att jag slipper en massa läxor! Imorgon ska våran klass till fjällen, så ska fixa lite inför det ikväll och även packa lite. Sen stannar jag i Svenstavik imorgon efter fjällturen för på Fredag åker jag till Stora staden! Jag och pappa ska bo hos min bror Micke i Stockholm över helgen. På Lördag när dem ska fixa i lägenheten så lär nog jag springa på stan, ska nog även möta upp Mikaela. Ta en fika tillsammans och snacka lite skit. Var väldigt längesenn jag träffade henne så vi har nog mycket att prata om! Puss hej.
 

Kommentarer
Postat av: klaudia

vad fin du är matilda <3

2012-09-21 @ 21:41:36
URL: http://klaudiaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0