Om idag

Hej! Idag så började inte min dag så bra, försov mig till halv åtta och vi börjar kvart över åtta.. men jag hann faktist i tid ändå! Men resten av dagen har varit ganska bra, vi hade natur kunskap på morgonen och var då ner till badhusparken och håva plankton som vi sedan kollade på i mikroskop. Sedan hade vi lite andra lektioner, och det känns skönt nu i klassen för alla börjar lära känna varandra och så. Tycker jag har en väldigt bra klass, och imorgon efter skolan ska alla tjejer gå och fika tillsammans, mys! Har nyss kommit hem till lägenheten för jag har varit på stan med en kompis i klassen och hennes kompis, kika runt lite i affärer och så. Men nu ska jag äta middag och städa lite. Puss på er! ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Emilia

Fan vilket sammanträffande. Jag försov mig också till halv åtta och började kvart över. Haha gud vad konstigt!

2012-09-06 @ 21:39:16
URL: http://emiliala.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0