Frejas bakeri

En gata nedanför där jag bor ligger ett mysigt bageri som bakar supergott matbröd på surdeg och även väldigt goda bullar. Så i fredags köpte jag lite olikt bröd, och tog med när jag åkte hem till Svenstavik. Hade ingenting att göra i Fredags kväll så jag tänkte det var lika bra att åka hem med tio bussen. Fast då skulle några kompisar åka hem till Åsarna precis så jag åkte med dem istället. Igår chillade jag bara i Svensta och myste med mina "familjer". Sen idag har jag packat lite och fixat inför en ny vecka, så har nyss kommit in till stan nu och ska ordna med min walk in closet, och ska sätta upp lite grejor och så. Kommer visa bilder sedan!
 
Har fått ett fint brödfat av mamma som är i samma serie som min burk för te och en lykta, älskar vitt för det är så fräscht!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0