Dagens

Hejsan, har inte haft tid till att blogga på nån dag. Har varit mycket på skolan och så, men just nu sitter jag i lägenheten och myser med te och tända ljus. Imorgon börjar jag tidigt och ska då ta en stads buss in till frösön, min klass ska vara där på förmiddagen och kolla på historiska och naturvetenskapliga saker. Vi ska även äta lite gofika tillsammans, mys! Men nu ska jag forsätta att dricka te och kolla på dallas, tycker det är så bra! Puss hej ♥
 



Stickad tröja från Shanghai, brun skinnjacka från topshop, jeans & mobilväska från Gina och skor Dr. Martens

 

Kommentarer
Postat av: klaudia

pretty! ^^<3

2012-09-21 @ 21:47:42
URL: http://klaudiaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0