Torsdag

Hej! nu är det lov för min del, vilket är riktigt skönt. Idag så var jag och Ida lediga på förmiddagen eftersom vi skulle till JB och bli klippta och stylade av ettorna som går frisör. Klaudia fixade mitt hår och jag är riktigt imponerad över att hon kan så bra redan. Hehe märkte inte någon skillnad på resultat av henne eller när en färdig utbildad frisör klippt mig. Har kommit hem från träning för ett tag sedan och har nu käkat middag. Jag blir verkligen riktigt hungrig efter ett gym pass, så det är aldrig så gott med mat som efter träning. Nu är jag i full gång med att packa, eftersom att jag åker till Stockholm imorgon. Kommer nog varken ha tid eller tillgång till att blogga, men efter helgen kommer jag berätta hur det var och visa bilder. Så vi hörs då, Puss ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0