Iphone 5 beställd!

Nu är Iphone 5 beställd, med ett bra abonemang där jag ringer, smsar fritt och har upptill 3 GB surf per månad. Men synd att det är 4-6 veckors väntetid, kommer ju längta ihjäl mig.. men den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge, eller? Jag funderade lite på vilken färg jag skulle välja, men det blev att jag valde vit. Tycker inte det spelar så stor roll, men vitt är så fräscht på något sätt. Tycker nästan som min mamma att det roligaste blir att köpa en massa fina mobilskal till den, haha ! Men nu ska jag fortsätta mitt pluggande, för jag har matte prov och en muntlig redovisning i engelska imorgon. Wish me luck, Puss ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0