Dagens höstoutfit.

Hejsan, idag har varit en riktigt lång dag på skolan! Många lektioner som det alltid är på onsdagar, men har känts extra långt eftersom att det varit många genomgångar idag. Och inte så att jag kan ta det lugnt när jag kommer hem, för imorgon har vi ett viktigt samhälls prov som jag måste plugga inför. Men min mamma är iallafall här tills imorgon, så hon har lagat middag till mig och hjälpt till att städa. Nu när jag har flyttat själv märker jag att jag haft det rätt bra när jag bodde hemma hos föräldrarna, och inte behövt göra sådana saker. Men nu ska jag bara mysa lite, lyssna på musik, tända lite ljus och så innan jag börjar ta tag i pluggandet! Puss hej. ♥
 
Svart tröja från Gina // svarta jeans från Rut m.fl // vit väst från Shanghai // skor från Vagabond // fjäderhalsband från Six // silverringar från Glitter

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Guud va snygg du är!! :D

Svar: Tack detsamma snygging! :)
None None

2012-10-03 @ 21:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0