Bokat resa!

Dagarna, veckorna, månaderna ja dem rusar iväg. Har snart gått i skolan i två månader, och nu är det sista veckan innan lov! Tycker det ska bli riktigt skönt att få ägna dagarna till annat en skola, men tyvärr så måste jag nog arbeta med en rapport skrivning under lovet eftersom att den ska vara klar direkt efter. Igår så bokade jag biljetter till Stockholm, ska åka dit till helgen med Ida och hennes syster Sara. Kommer nog bli en grym resa, för med en underbar stad och trevligt sällskap kan det inte bli bättre!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0