Some days are not so good.

Vissa dagar orkar man bara inte med, en sådan dag har de varit för mig idag! Allt känns bara jobbigt och svårt. Tur är det att jag har mina fina vänner som jag faktiskt kan lite på, en familj som alltid finns där för mig och såklart är det tur att jag har dig! ♥
Men nu ska jag duscha och sedan blir det sängen för mig, lika bra att sova när man känner sig nere. Då kan jag ju förhoppningsvis vakna upp pigg och glad nästa dag. Godnatt på er! Pussar
 
Sådana vänner som er är sällsynta, ni betyder mycket ska ni veta! ♥ ( hihi gammal bild på mig och klaudia, men tycker den är så söt! )

Kommentarer
Postat av: klaudia

älskar dig gumman <3

2012-11-06 @ 23:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0