Military west

Jag har glömt bort att visa upp min fina militär väst som jag köpte nu senast när jag var i Stockholm, tycker den är väldigt användbar eftersom att den passar till många olika outfits. Använder den nu ovanpå min svarta skinnjacka, kan erkänna att det är lite kallt men med en stor halsduk och vantar på så går det bra. Sen tycker jag att det är snyggt att ha tjocka stickade tröjor eller huvtröjor innanför. Jag gillar också dem roliga detaljerna som är på västen, stjärnorna i kragen, knapparna och knytningen i midjan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0