Valborg

Hejsan!
Jag trodde inte jag skulle få en så värst rolig Valborg, hade inte planerat något speciellt och så. Skulle bara stanna hemma i tråkiga Svenstavik, men det vart en riktigt bra kväll ändå! Jag, Sanna och Pernilla hade en mysig middag tillsammans hos mig. Sen fortsatte kvällen, vi var med några till och ja det vart helt enkelt en riktigt trevlig kväll. Idag händer inte så mycket, ska göra lite läxor som jag ligger efter med och sen ska jag njuta av det fina vädret. Puss på er!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0