Dagens

Hejsan allihopa! Har varit in till stan två dagar nu och kikat på lägenheter, igår med pappa och idag med mamma. Kan säga att lägenhet verkligen är påväg nu, en stor etta. Tyckte den var ännu finare när jag såg den idag så det blir nog riktigt bra! Kommer berätta mera när det är helt klart. Gick även runt lite på stan, så det var lite shopping idag igen.. haha kommer nog bli farligt för mig att flytta in till stan och ha så nära till alla butiker :)




Spets tröja från Lindex, shorts från Gina, skärp från second hand och converse från Shanghai. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0