5 dagar kvar!



Hejsan, den här veckan har varit ganska dryg med en massa läxor, och så har vi svenska prov imorgon som jag måste plugga på ikväll. Men efter imorgon så är det äntligen lov! Till helgen ska jag inte göra något speciellt mer än att njuta av att det är lov, men på tisdag morgon åker jag till Shanghai och ska hälsa på min bror som bor där tillsammans med sin tjej. Jag längtar så himla mycket och kan inte fatta att det bara är fem dagar kvar! Sen ikväll ska jag vara med Mikaela också, det är synd att jag inte hunnit varit med henne så mycket medans hon varit här. Men det blir ju så när man har lov olika veckor. Ska ta och göra något vettigt nu, så vi hörs sen. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0