Övernattning på nästeln

Hejsan, igår kväll åkte jag till nästeln och sov över i tält och husvagn tillsammans med några klasskompisar från båda 9:orna. Vi hade det jätteroligt med grillning, mys och en massa skratt. Kändes roligt att göra något sånt tillsammans innan vi splittras som klass och visa kommer man kanske inte ha så mycket kontakt med sedan. Men idag har jag däremot varit väldigt trött och seg efter inte så många timmars sömn. Hade tyvärr inte med mig kameran igår så jag har inga bilder att bjuda på, haha.. fast det kanske var lika så bra ;) 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Sv: åhh vad härligt,hoppas du får kul där :D

när slutar du skolan eller ha du redan slutat? :)

2012-06-10 @ 17:38:22
URL: http://veso.blogg.se/
Postat av: jwc'☆

sv; Låter bra :) Ha en fortsatt bra kväll nudå!

2012-06-10 @ 22:21:42
URL: http://ymcmbbb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0