Inför skolavslutningen

Nu var sista dagen i grundskolan avklarad för mig, känns väldigt konstigt att helt städa ur mitt skåp och trist att aldrig mer gå tillsammans med mina klasskamrater och aldrig mer ha mina lärare. Men samtidigt känner jag att det här är början på något nytt.. och att jag redan har lämnat det som varit bakom mig. Nu ska jag fixa lite saker inför imorgon, och trots det dåliga vädret tänker då jag ha kort klänning och bara ben. Vädret ska inte få förstöra utan våran dag tillsammans imorgon ska bli underbar! Kommer självklart att ta en massa bilder imorgon som ni får se här på bloggen sen. Ha det så bra, puss på er! ♥

Bilden är från förra årets skolavslutning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0