Toscana

Har haft en riktigt trevlig kväll hos Maria, och vi har framförallt planerat och kollat på underbara bilder från Toscana, på vingården fattoria del colle. Tror verkligen att den resan kommer bli en upplevelse utöver det vanliga, och ett underbart bröllop för min bror i vackra norra Italien. Packningen kommer bli lätta kläder eftersom vädret i Toscana ligger på över 40 grader i augusti, men som tur är finns det en stor pool på gården. Idag har jag även köpt lite till klädseln för bröllopet. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0