En dag i Stockholm

Hejsan allihopa! Har haft en riktigt trevlig dag i huvudstaden, imorse tog jag pendel tåget från Mikaela in till centrum. Framme där promenerade jag till min brors jobb, vi tog en fika tillsammans och sedan har jag sprungit runt i affärer hela dagen lång. Möte sedan upp min bror igen, vi handlade på oss en massa godsaker och drog hem till honom och dukade upp till en riktig sommar buffe. Nu sitter jag och tar det lugnt på balkongen, och kollar utöver Stockholm. Det är riktigt fin utsikt från lägenhet eftersom den ligger på högsta våningen, och ja hela lägenheten är riktigt fin! Har tagit lite bilder, men kan inte ladda upp dem nu så det får ni se sen. Ha nu en riktigt mysig kväll, Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0