21 juli

Hej!
Efter ännu en dag i Stockholms stad känner jag mig helt slut, har skavsår på båda fötterna och ont i axlarna! Men men.. det har varit riktigt roligt. Idag har jag endast köpt ett par skor till Italien resan. Fast jag har hittat hur mycket fint som helst, men det var mest höst kläder och känner mig inte riktigt så pepp på att börja handla det redan. Förutom att gå i affärer så har jag varit med Micke, Heidi och deras kompisar från Australien som var på besök. Vi köpte med oss lunch och satte oss och solade vid normalm. Har varit riktigt soligt och varmt här i Stockholm idag. När jag kom tillbaka till Mikaela hade dem dukat upp till taco buffe, och nu är det mys i soffan! Sedan imorgon bär det av hemmåt till Svenstavik igen. Puss hej ♥
 
Här är två bilder från Mickes fina lägenhet, den första på "mitt lilla" gästrum, och den andra mot vardagsrummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0