Kalifornien- San francisco 2005

Jag kom på att pappa hade bilder på sin dator från Usa resan. Det var jag, pappa och Maria som åkte dit i två veckor, för att hälsa på min bror Micke som bodde där ett år. Det var en super rolig och annorlunda resa, där vi bland annat åkte runt på världens krokigaste gata, besökte det kända fängelset Alcatraz, åkte över Golden gate bron och kollade på reedwood träd, som är världens största träd sort. Och medans vi var där så fyllde jag nio år! Jag skulle så gärna vilja åka tillbaka till Kalifornien någon fler gång, för det finns mycket som jag missade att göra, fast vi var där i två veckor. Och så har jag ju blivit mycke äldre, så jag gillar att göra andra saker än jag gjorde då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0