Hemma spa



Ja då var det fredag igen, veckorna går faktiskt riktigt fort! Den här helgen vet jag inte alls vad jag ska hitta på, och det är så kallt ute så man vill bara hålla sig inne, vilket jag tycker är ganska tråkigt. Skulle vilja ha soliga och varma dagar, så man kan vara ute och åka skoter eller skidor. Eftersom det är så kallt tog jag mig iallafall ett skum bad och tände en massa ljus. Och har nu dragit på mig morgonrocken och ska bara mysa, har även öppnat lingon bodylotionen och body buttern som jag fick av Moa och Maya i julklapp så jag ska pröva de, och så ska jag använda nagel produkterna som jag fick av mamma i julklapp.
Hoppas ni får en mysig helg! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0