Min Söndag

Hejsan, idag har jag haft en mysig dag tillsammans med min pappa. Han ringde mig imorse och frågade om jag ville följa med och kolla på huset som han och hans bror håller på att bygga på Storhogna, så jag följde med dit. Huset blir verkligen super fint, och jag fattar inte hur dem kan göra ett sånt stort och fint hus alldeles själva. Tog lite kort från utsidan och inuti huset, så jag kanske lägger upp dem sen. Annars kommer jag visa bilder när det är helt färdigt. Efter att vi varit där så tog vi en tur på längdskidor upp till "jaktstugan" på Vemdalsskalet där vi åt lite våfflor, drack kaffe och så. Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, men ska iallfall göra lite läxor och kolla på reprisen av Top model Sverige.
Ha en mysig Söndags kväll! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0