Sofis mode & Veckorevyn

Hejsan, redan imorse kände jag mig lite trött och hade ont i huvudet. Sen under dagen så blev det bara värre, så jag åkte hem vid elva. Resten av dagen har jag bara tagit det lugnt, fick pannkakor till lunch hos momma och sen har jag varit hemma och läst tidningar, kollat på tv och chilla. Men jag känner mig redan bättre så jag ska nog gå på skolan imorgon. Vi som var lucia kandidater har nu börjat få prenumeration på veckorevyn, så det kommer bli roligt att få ett nummer i månaden av både veckorevyn och sofis mode. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0