Update,17 Februari

Hejsan, den här veckan har jag inte uppdaterat så mycket. Har väl varken haft tid eller så stor lust. Tänkte bara berätta lite om idag, började att ha nationellt prov i matte (träning inför det rätta), det var svårt men jag tyckte det gick ganska bra ändå. Sen rullade det på med dem vanliga lektionerna, och efter lunch kollade vi på en film på svenskan, Tristan & Isolde. Jag har läst den boken, men filmen var mycket bättre och mer spännande. När jag kom hem så fikade jag semla med Elisabet. Sen ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, Maya kanske ska komma till mig. Annars ska jag nog bara ta det lugnt och njuta av att det är helg!
Jag har fått ganska många läsare på sistone, men jag tycker ni är lite dåliga på att ge kommentarer. Fråga gärna saker, och ge tips på vad jag ska blogga om och så. Ha en mysig helg! Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Mitt namn är Matilda Nilsson, och jag bor i en by som ligger utanför Östersund. Jag är femton år, och i min blogg kommer ni kunna följa min vardag och mitt liv.
  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0